www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

Sony MediaSoftware Mac Money Hip-Hop and RnB Vocals WAV ACiD | 338 MB Mir_se10
www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

Sony MediaSoftware Mac Money Hip-Hop and RnB Vocals WAV ACiD | 338 MB Mir_se10
www.ylliehana.biz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

www.ylliehana.biz

PortaliForumLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

Share | 

Sony MediaSoftware Mac Money Hip-Hop and RnB Vocals WAV ACiD | 338 MB

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Shko poshtë 
AutoriMesazh
lola
Përgjegjës i Forumit
 Përgjegjës   i Forumit
lola

Numri i postimeve : 29035
Data regjis. : 05/11/2009

Sony MediaSoftware Mac Money Hip-Hop and RnB Vocals WAV ACiD | 338 MB Empty
MesazhSony MediaSoftware Mac Money Hip-Hop and RnB Vocals WAV ACiD | 338 MB

[You must be registered and logged in to see this link.]

Sony MediaSoftware Mac Money Hip-Hop and RnB Vocals WAV ACiD | 338 MB

Our Hip-Hop/R&B Vocals library is one of the most comprehensive collections of completely royalty-free vocal samples ever assembled on a single disc. Built on rap, soul, hip-hop, and R&B values, the Mac Money crew proves once again that nobody's smoother. Your tracks will reach a new level of distinction as you lay in the vocal texture that's just right – and this collection has what's right – from male and female solos and harmonies to ad libs and scat phrases, beatbox riffs, sound bites, and even some spontaneous studio banter. And leave it to Mac Money to make sure it's clean, smooth, in tune, and ready to slip into the mix. The Hip-Hop/R&B Vocals collection – brought to you exclusively by Mac Money and Sony Creative Software.
[You must be registered and logged in to see this link.]
Mbrapsht në krye Shko poshtë
http://www.ylliehana.biz