www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

Acritium Sophisticated Rename 3.10 | 1.27 Mb Mir_se10
www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

Acritium Sophisticated Rename 3.10 | 1.27 Mb Mir_se10
www.ylliehana.biz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

www.ylliehana.biz

PortaliForumLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

Share | 

Acritium Sophisticated Rename 3.10 | 1.27 Mb

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Shko poshtë 
AutoriMesazh
Edoni
Mikë/e i/e Forum-it
Mikë/e i/e Forum-it
Edoni

Numri i postimeve : 9966
Data regjis. : 24/12/2009

Acritium Sophisticated Rename 3.10 | 1.27 Mb Empty
MesazhAcritium Sophisticated Rename 3.10 | 1.27 Mb

[You must be registered and logged in to see this link.]

Acritium Sophisticated Rename 3.10 | 1.27 Mb

The program allows you to create an unlimited number of presets containing dozens of settings. Each preset can be quickly loaded by clicking on a corresponding shortcut. The most prominent feature of the program is that it doesn’t use predefined rules of renaming. The user specifies the rules for a certain renaming task with the help of visually adjustable data types. For example, variables can extract specific parts of the original file names, counters can enumerate files both in numerical and alphabetical ways, conditionals allow you to apply different renaming patterns depending on the desired conditions, for example, the date or contents of the file. The number of such items in the renaming template is not limited.
[You must be registered and logged in to see this link.]
Mbrapsht në krye Shko poshtë