www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

Alexander the Great (2011) Eng Mir_se10
www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

Alexander the Great (2011) Eng Mir_se10
www.ylliehana.biz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

www.ylliehana.biz

PortaliForumLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

Share | 

Alexander the Great (2011) Eng

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Shko poshtë 
AutoriMesazh
ErroR
Anëtar/e me përvoj
Anëtar/e me përvoj
ErroR

Numri i postimeve : 444
Data regjis. : 03/12/2010

Alexander the Great (2011) Eng Empty
MesazhTitulli: Alexander the Great (2011) Eng   Alexander the Great (2011) Eng EmptyMon Apr 04, 2011 6:31 pm

Alexander the Great (2011) Eng 73709697
Alexander the Great (2011) Eng
PC Game | Producer/Developer: Game Factory Interative, World forge | Language: English | 1.03 GB
Genre: Strategy

Upon the death of Philip the II, the kingdoms surrounding Macedonia refused to accept the authority of his young successor. Alexander was treated as a child. How wrong they were, Alexander did not prove himself as a weak link in the dynasty. He seized power with fire and raw steel. Within just two years of his ascendancy Alexander conquered the lands of Greece and continued his conquest to the East. The unshakable Persian Empire, conceited Egypt and aggressive India all perished in fire as the great Alexander marched through. In the latest game from Game Factory Interactive and World Forge you play the role of Alexander the Great and take the might of Macedonia to a new level of greatness.
The global map is the key element of strategy. The player chooses the territory that he/she wants to conquer, develops his/her own strategy, conducts battle and observes the result of the chosen actions. All maneuvers made by the player are reflected on the global map.

Alexander the Great (2011) Eng 92581830

Alexander the Great (2011) Eng 72963360

Alexander the Great (2011) Eng 59161330

Game Features:
* Interactive global map for mission selection and strategy selection
* Trophy collections: the player has a chance to acquire weapons, vehicles and resources by taking them directly from the battle fields
* The player has control over soldier training and as well as the ability to rearm troops during battles
* Non-linear gameplay. The player has the ability to choose the sequence of the missions he/she is completing, which directly effects perks of the warriors, the availability of territories and lands to conquer

System requirements
* Pentium 2 GHz and higher
* 1 GB RAM
* Video card 256 MB supporting DirectX 9.0c
* 2 GB Free HD space
* Direct X 9.0c compatible sound card
* Keyboard, mouse

Download:

[You must be registered and logged in to see this link.]

Mirror 1 :

[You must be registered and logged in to see this link.]
Mbrapsht në krye Shko poshtë