www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

Backup4All Professional 4.5 Build 232 Multilingual | 19.11 MB Mir_se10
www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

Backup4All Professional 4.5 Build 232 Multilingual | 19.11 MB Mir_se10
www.ylliehana.biz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

www.ylliehana.biz

PortaliForumLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

Share | 

Backup4All Professional 4.5 Build 232 Multilingual | 19.11 MB

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Shko poshtë 
AutoriMesazh
Edoni
Mikë/e i/e Forum-it
Mikë/e i/e Forum-it
Edoni

Numri i postimeve : 9966
Data regjis. : 24/12/2009

Backup4All Professional 4.5 Build 232 Multilingual | 19.11 MB Empty
MesazhBackup4All Professional 4.5 Build 232 Multilingual | 19.11 MB

[You must be registered and logged in to see this link.]

Backup4All Professional 4.5 Build 232 Multilingual | 19.11 MB

Backup4all is an award-winning, powerful data backup software for Windows. It protects your valuable data from partial or total loss by automating tasks, password protecting and compressing it to save storage space. Using Backup4all you can easily back up to any local or network drive, backup to FTP, backup to DVD, or other removable media (such as USB drives). Backup4all is the perfect backup solution for desktop and laptop computers, for your business or personal use.Backup4all was designed to be an easy-to-use software. It comes with separate wizards for backing up and restoring. All you have to do is follow the wizards steps and the instructions on screen. With the help of the file tree, you can see all files backed up and the new files that will be stored at the next execution. You can sort and search this file backup tree. You can start the application at windows startup or minimize it to the system tray. You can browse a folder tree to select individual files and folders to be backed up or you can include or exclude them individually.
[You must be registered and logged in to see this link.]
Mbrapsht në krye Shko poshtë