www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

Singles: Flirt Up Your Life Mir_se10
www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

Singles: Flirt Up Your Life Mir_se10
www.ylliehana.biz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

www.ylliehana.biz

PortaliForumLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

Share | 

Singles: Flirt Up Your Life

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Shko poshtë 
AutoriMesazh
Edoni
Mikë/e i/e Forum-it
Mikë/e i/e Forum-it
Edoni

Numri i postimeve : 9966
Data regjis. : 24/12/2009

Singles: Flirt Up Your Life Empty
MesazhTitulli: Singles: Flirt Up Your Life   Singles: Flirt Up Your Life EmptyMon Dec 27, 2010 6:39 am

[You must be registered and logged in to see this link.]

PC game | Genre: Virtual Life | 241 Mb

Ah, the life of the young single person ... Singles – Flirt up your Life is the simulation of the 'exciting' relationship between Mike and Linda. The live-in twosome are coupled as roommates at the beginning of the game, though the rest is up to you as the gamer ... They share an apartment, which means that the gameplay has all of the normal routines of cooking, cleaning, going to work, chatting, hanging out, and watching TV. But as the night wears on and the conversation gets deeper, who knows how things will turn! You'll have your chance to play both God and Cupid in this intimate simulation game that also features 15 other characters to meet and engage with.
[You must be registered and logged in to see this link.]
Mbrapsht në krye Shko poshtë

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Mbrapsht në krye