www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

Beepa Fraps 3.2.5 Retail | 2.51 Mb Mir_se10
www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

Beepa Fraps 3.2.5 Retail | 2.51 Mb Mir_se10
www.ylliehana.biz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

www.ylliehana.biz

PortaliForumLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

Share | 

Beepa Fraps 3.2.5 Retail | 2.51 Mb

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Shko poshtë 
AutoriMesazh
Edoni
Mikë/e i/e Forum-it
Mikë/e i/e Forum-it
Edoni

Numri i postimeve : 9966
Data regjis. : 24/12/2009

Beepa Fraps 3.2.5 Retail | 2.51 Mb Empty
MesazhBeepa Fraps 3.2.5 Retail | 2.51 Mb

[You must be registered and logged in to see this link.]

Beepa Fraps 3.2.5 Retail | 2.51 Mb

Fraps - a program designed to count the number of FPS (frames per second) in the applications running in OpenGL and Direct3D. The utility is able to take screenshots and record video with the image on the screen. This is a universal Windows application that can work with all games using DirectX technology or OpenGL. Manage the program can not exit the game, with the help of hot keys. Above all, in advance, make sure that the keyboard shortcuts Fraps does not coincide with the keys used in the game. With Fraps can capture the best moments not only in the form of single frames, but in motion with sound. Users can see the statistics of the parameter frames per second, recorded it in a file, or display the counter in one corner of the screen. Your screen captures are automatically named and timestamped.

Basic Fraps:
• Testirovanie performance - displays the number of frames per second (FPS), can measure the performance between the two points during the game;
• A tool for capturing images - allows you to capture a single frame in 3D applications (by pressing a hot key), which are automatically stored in the selected folder;
• Capture video in real time - enables you to record video at resolutions up to 1152x864 and 100 frames per second.

Home Page - [You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]
Mbrapsht në krye Shko poshtë