www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

YouTube HD Transfer 1.1.14 Portable | 4.1 Mb Mir_se10
www.ylliehana.biz
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.

YouTube HD Transfer 1.1.14 Portable | 4.1 Mb Mir_se10
www.ylliehana.biz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

www.ylliehana.biz

PortaliForumLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

Share | 

YouTube HD Transfer 1.1.14 Portable | 4.1 Mb

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Shko poshtë 
AutoriMesazh
Edoni
Mikë/e i/e Forum-it
Mikë/e i/e Forum-it
Edoni

Numri i postimeve : 9966
Data regjis. : 24/12/2009

YouTube HD Transfer 1.1.14 Portable | 4.1 Mb Empty
MesazhYouTube HD Transfer 1.1.14 Portable | 4.1 Mb

[You must be registered and logged in to see this link.]

YouTube HD Transfer 1.1.14 Portable | 4.1 Mb

YouTube HD Transfer allows you to easily download videos from YouTube by simply pasting the URL into the interface or searching YouTube in the program's Search tab. The program retrieves the video details and lets you choose from all available formats, like low/high quality FLV, High Definition MP4(720p) and Full High Definition MP4 (1080p) if available. You can preview the video with the built-in viewer and download it to your hard drive with the click of a button. YouTube HD Transfer also comes with an integrated search feature to find related videos and to search for videos by keyword.

YouTube HD Transfer offers two ways to download videos: the first one is pasting the video URL directly from the YouTube website, and the second one is searching YouTube in the program's Search tab. Either way, when you select a video you'll also see related videos – just like on YouTube – but beware because browsing these related videos can be a bit confusing – you can't go back to previous selected videos, like in your browser.

Once you find a video you like, simply select the appropriate format and click the Download button. The video will be downloaded to your hard drive right away. If you want to make sure that's the video you want, simply use the Preview tab.

YouTube HD Transfer is a simple tool to download videos from YouTube in several formats and video qualities – including HD!

Home Page - [You must be registered and logged in to see this link.]

Download Links:
[You must be registered and logged in to see this link.]
Mbrapsht në krye Shko poshtë